İzmir İl Sağlık Müdürlüğü'nden...
İZMİR İLİ ECZANELERİNE DUYURU
01 Temmuz 2011 Tarihli Resmi Gazetede Yayınlanarak Yürürlüğe Giren Yeşilkart Yönetmelik Değişikliği Doğrultusunda; Yeşilkart Hak Sahibi Vatandaşlarımıza Tıbbi Malzeme satışı yapmak isteyen Eczanelerce Sözleşme İmzalanabilmesi için gerekli belgeler aşağıda belirtilmiştir. Belirtilen belgelerle birlikte ekte yer alan formların doldurularak Müdürlüğümüz Yeşilkart Birimine başvurulması halinde sözleşme imzalanabilecektir. 25/08/2011
Reyhan KAPU
İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Yeşilkart Birim Amiri
- Kimlik fotokopisi (T.C Kimlik No ile birlikte),
- Ruhsat fotokopisi,
- İmza sirkülerinin noter onaylı örneği,
- Eczacı odasından alınan yeni tarihli Sözleşmeye Engel Yoktur belgesi,
- Eczacının sosyal güvenlik durumunu gösterir belge,
- Mükellefin bağlı olduğu vergi dairesinden onaylı form
Yetkili Taahhütnamesi için Tıklayınız.
Tıbbi Malzeme Temini Firma Sözleşmesi Başvuru Formu için Tıklayınız.
Hasta İşlem Formu için Tıklayınız.
Yeşil Kartlı Hastalara Verilecek Tıbbi Malzemelere Ait Liste için Tıklayınız.