İzmir İl Sağlık Müdürlüğü'nden...


 İZMİR İLİ ECZANELERİNE DUYURU

01 Temmuz 2011 Tarihli Resmi Gazetede Yayınlanarak Yürürlüğe Giren Yeşilkart Yönetmelik Değişikliği Doğrultusunda; Yeşilkart Hak Sahibi Vatandaşlarımıza Tıbbi Malzeme satışı yapmak isteyen Eczanelerce Sözleşme İmzalanabilmesi için gerekli belgeler aşağıda belirtilmiştir. Belirtilen belgelerle birlikte ekte yer alan formların doldurularak Müdürlüğümüz Yeşilkart Birimine başvurulması halinde sözleşme imzalanabilecektir. 25/08/2011

 

                                                                                                                                             Reyhan KAPU
                                                                                                                                             İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
                                                                                                                                             Yeşilkart Birim Amiri

 

 

    • Kimlik fotokopisi (T.C Kimlik No ile birlikte),
    • Ruhsat fotokopisi,
    • İmza sirkülerinin noter onaylı örneği,
    • Eczacı odasından alınan yeni tarihli “Sözleşmeye Engel Yoktur” belgesi,
    • Eczacının sosyal güvenlik durumunu gösterir belge,
    • Mükellefin bağlı olduğu vergi dairesinden onaylı form

     

    Yetkili Taahhütnamesi için Tıklayınız.
    Tıbbi Malzeme Temini Firma Sözleşmesi Başvuru Formu için Tıklayınız.
    Hasta İşlem Formu için Tıklayınız.
    Yeşil Kartlı Hastalara Verilecek Tıbbi Malzemelere Ait Liste için Tıklayınız.