Mali Mühür Başvuru İşlemleri hakkında


MALİ MÜHÜR BAŞVURUSU HAKKINDA

Meslektaşlarımızın  2022 yılında e-defter gönderimlerinin gerçekleşmesi

  - e imza

 veya

  -e Mali Mühür ile gerçekleşebilmektedir.

      Meslektaşlarımız e-imzalarını eczanelerini kullanmaktadır. E-defterler ise bağlı bulunduğunuz vergi dairelerine muhasebe ofislerinden gönderilmektedir. E-imzanın eczane ve muhasebe ofisinde birlikte kullanımı çok zor olduğundan, e defter uygulaması için Mali Mühür kullanmak kolaylık yaratacaktır.  Mali mühür edinme süreci için https://mportal.kamusm.gov.tr/bp/edf.go sitesine başvurarak yapılabilmektedir.

Başvuru sırasında sanalpost  ( https://sanalpos.kamusm.gov.tr/index.jsf )  ile ödeme yapmakta olanaklıdır. Ödeme Mali mührü kaç yıl kullanacağımıza göre değişir.

 3 yıllık süreyi seçmemiz işlemleri her yıl yenilememizin ve zaman kaybının önüne geçecektir.

Başvuru sonrasında Kamu SM gerekli sertifikanın üretimini gerçekleştirip,  Mali Mühürü hazır hale getirir.Hazırlanan Mali Mühür de kurye aracılığı ile sizlere ulaştırılır.

Teslimat adına Mali Mühür hazırlanan kişiye kimlik doğrulanarak yapılacaktır.

 

Mali mühür başvuruları için tıklayınız. 

                                                                 

                                                                      MALİ MÜHÜR BAŞVURU İŞLEMLERİ

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

Ödeme yaptıktan sonra borç sorgulama ekranına giriş yaparak "Borcunuz bulunmamaktadır" uyarısı aldıysanız, mali mühür satın alma işleminiz başarıyla tamamlanmış demektir.

 

İZMİR ECZACI ODASI